mandag 18. oktober 2010

Sukkersøtt sin skisse utfordring!

Sukkersøtt har en skisse utfordring gående som jeg tenkte jeg kunne prøve meg på.
Matriell som er brukt på kortet mitt er: Maja Design sin vinterkolleksjon fra i fjor, motiv fra Sagen, blonde, perlebånd og blomster fra kort og godt, blonde servietten er jeg jammen ikke sikker på hvem som har laget, men alt er iallefall kjøpt hos Joruns Hobbyhjørne på Harebakken:=)

Ha en flott dag

Jeg har hatt litt 3d(snø) rundt kanten på motivet

Zoomet pynt

Takk for at du tittet innom meg:=)

13 kommentarer:

  1. Nydelig kort,
    klem Fredrikke :O)

    SvarSlett
  2. Lekkert kort! Blått og hvitt er sååå flott til julekort!

    Ønsker deg en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Lekkert kort,May-Bente!Nydelig motiv og blomster.
    Lekre ark!
    Ha en fin fin tirsdag :)

    Klemmer :)

    SvarSlett
  4. Nydelig kort med vakkert motiv og lekre mønsterark. Liker veldig godt effekten av 3D snø du har brukt rundt motivet. Skulle gjerne likt å få vite hva slags produkt det er.

    Fin blogg :)

    SvarSlett
  5. det er et kæmpe lækkert kort, flot dekoreret og sødt motiv. Du må have en god dag
    knus Pia

    SvarSlett
  6. Hm? Hvorfor er jeg ikke forundret over at papiret er fra Majas design, da tro??... ;)
    Nydelig som alltid, dette May- Bente!

    SvarSlett
  7. Kjempevakkert kort, nydelige farger og bilde !
    Neste år kan du bli med vet du :o) ...langtidsplanlegging er tingen, hi ,hi :)

    Klem :o)

    SvarSlett
  8. So beautiful card May-Bente,I love the image and your papers.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett
  9. Åååååååå, så nydelig. Skikkelig lekkert med blått.
    Takk for at du er med på Sukkersøtt sin utfordring.

    Klem :o)

    SvarSlett
  10. Hei May Bente!:)
    Takk for en koselig kommentar på bloggen min! kjekt du la igjen et spor,så jeg fant bloggen din også, her var det jo så mye lekkert! liker stilen din,å masse fin inspirasjon her!:)
    Legger meg til, og følger deg videre jeg!
    -Klem Elisa-

    SvarSlett
  11. Nydelig kort, May Bente:O) Søtt motiv, lekker dekor, liker den søte blonden:) Flott løsning på skissen.
    Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett
  12. Kjempenydelig kort! Så skjønt bilde og herlig tolkning av skissa! Takk for at du deltar hos sukkersøtt :-)

    SvarSlett