søndag 24. oktober 2010

Flere julekort!

En ny uke med nye muligheter folkens...
fredag satt jeg å lekte meg litt med med et "Joy fold card". Jeg så det første gang hos dyktige Marianne som jo er en mester på bretteteknikker.
Artig var det.


Litt av innsiden

Hele innsiden



Mitt andre kort er et water fall kort, som også er mitt aller første.Teknikken har jo herjet bloggene i mange år, men selv har jeg aldri prøvd meg på et før nå.


Dra i bastknuten og motivet blir et nytt.




Ha en flott dag og takk for at du tittet innom meg:))

8 kommentarer:

  1. Aldeles nyyyyydelige julekort, May-Bente!! Sukk så flotte de ble!!
    Jeg må prøve den brettingen jeg også!!

    Håper dere har det bra!

    Klemmer fra meg og ha en flott uke!
    Jannhild

    SvarSlett
  2. Oj, disse var nydelige! Fantastisk fine papirer og skjønne bilder. Og så vakkert utført :)
    Water fall kort imponerer meg fremdeles, teknikken er jo helt genial.

    SvarSlett
  3. Nydelige julekort igjen!!Lekre papirer og pynt!!
    Fantastiske begge to! Håper du koser deg i høstværet!
    Ha en fin mandag!

    Klemmer :)

    SvarSlett
  4. So wonderful May-Bente,I love the images and your papers.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett
  5. Så flotte kort. Er på tide å begynne på julekortene skjønner jeg :)
    Ha en fortsatt fin dag, og takk for besøket i bloggen.

    SvarSlett
  6. To vakre kort, og stilige bretteteknikker !!
    Jeg føler meg liksom litt ovenpå i år, for jeg har allerede lagd en 5-6-7 julekort og så fant jeg igjen noen fra i fjor som hadde forsvunnet i oppussingskaoset, hi ,hi :o)
    Ha en strålende uke !

    Klem :o)

    SvarSlett
  7. såååå smukke julekort med søde motiver og skønne farver
    knus Pia

    SvarSlett