tirsdag 26. oktober 2010

Dt bidrag!

Dt- pakka lå ferdig til meg på lørdag, så i går og idag har jeg satt noen timer å kost meg.
Det var masse herlige papirer fra Vibeke Spigseth og nydelig pynt.
Jeg fikk i oppdrag å dekorere papirposer, fyrstikkseske og en stor rund boks.
Boksen er ikke helt ferdig, men det andre kan du få se:=)
Matriell: Ark fra Vibeke Spigseth(Poppydesig), bast, Bazzill, blomster og metallpynt, spellbinders, Martha S punch og masse glitterlim(star dust)


Motivet er klippet ut av mønsterark og tørr embosset



Her er en pyntet cellufan pose, som du ser er det minket
godt på pepperkakene.



Zoomet pynt


Her har jeg pyntet en fyrstikkseske


Zoomet pynt

Takk for at du tittet innom meg:))

16 kommentarer:

  1. Nydelige gaveposer og fyrstikkeske :o)

    SvarSlett
  2. Så nydelige ting du har laget!
    Så fien snøkrystaller :O)

    Klem :O)

    SvarSlett
  3. Dette var flott. Gleder meg til å ta turen til jorun og se på det :)

    SvarSlett
  4. Så utrolig flott alt dette var!
    Ha en fin dag!

    -klem-

    SvarSlett
  5. Og du sa du var tom for ideer. Dette var jo flott. Hmmm.... Gleder meg til boksen også.

    SvarSlett
  6. Utrolig nydelig !!! Så smart å dekorer en cellofanpost, nydelig! Hi, hi, spørs om du ikke må fylle den opp noen ganger før du gir den bort *fnis*.

    Klem :o)

    SvarSlett
  7. Skikkelig jul med pepperkaker og snøfnugg, kjempeflott:o)

    SvarSlett
  8. Ser virkelig ut som du har kost deg her May-Bente :) Så flotte ting du har laga av pakken :) Får rent julestemning ;)

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  9. Nydelige kort og cellofanpose!! Sikkelig julestemning!

    SvarSlett
  10. Herlige gaveposer! Så koselig å gi bort småkaker i en slik cellofanpose, da.
    Så yndige motiver du har brukt, helt bedårende. Jeg går ut ifra at de er tatt fra mønsterarket? Må se om jeg kan finne disse :)
    Og de små, røde rosene ser skikkelig fine ut.

    SvarSlett
  11. Nydelig! ....... -men pepperkaker i oktober??? -å fysj og fysj ;)
    Da betyr det jo at jeg må begynne å vaske snart da jo.. ;)

    SvarSlett
  12. det var kjempe fint, likte veldig godt de motivene:)

    klem Maya

    SvarSlett
  13. Så utrolig mange flotte saker du har laga da,
    riktig herlig julestemning!!
    Törrembossing av motivene var stilig!
    (takk for tipset)
    Håper du får en fortsatt fin og kreativ
    uke May-Bente:)
    Klem fra Turid

    SvarSlett
  14. This is so wonderful May-Bente,I love the images and your details.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett
  15. Like nydelig alt sammen! Skikkelig julestemning over dette her:)

    Klem,
    Hanne

    SvarSlett