søndag 3. oktober 2010

Bursdagskort!

Jentene mine har snart bursdag, og til min store glede har jeg allerede kortene ferdig.
Vanligvis blir dem laget i siste øyeblikk:=)
Beklager dårlige bilder, men høsten er her med sitt gråvær og jeg har enda ikke fått skaffet meg dagslampe.
Ida har fått et råååsa kort, som er den beste fargen som fins....sier hun:=)
Masse glitterlim er brukt:=)

Herlig stempel fra WOY


har brukt samme løsning på Helene sitt kort kortet,
men med ynglingsfargen hennes som er lyseblå.

Zoomet detaljer,
her er det også brukt masse glitterlim


Ha en flott høstferie og takk for at du tittet innom meg:=)

9 kommentarer:

  1. Ååååå,så nydelige bursdagskort!!! Likte begge to veldig godt. Tipper jentene dine blir fornøyd:) Herlige disse WoJ-motivene.

    Klem,
    Hanne

    SvarSlett
  2. For noen skjønne bursdagskort til dine døtre :) Like vakre begge to ;) Gratulerer med dagen på forskudd til begge ;) Kjenner jo gpdt til det der med siste liten jeg tjihi...... jammen godt å når en får gjort det i god tid ;)

    Ha en flott dag :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Disse er jo bare sååå herlige!!Nydelige motiv og passer jo perfekt til jentene ;o)Tenker de blir fornøyde begge to!
    Ønsker deg en flott mandag :)

    klemmer :)

    SvarSlett
  4. Så fine kort du har laget!
    Ha en fin dag,
    klem :O)

    SvarSlett
  5. Sååå fine bursdagskort du har laget:) De som får disse blir nok glad.
    Ha en fin dag:)
    Klem
    Inger-Helene

    SvarSlett
  6. Oi, så vakre !! Tipper jentene dine blir mer enn fornøyde :o)

    Klem :o)

    SvarSlett
  7. To nydelige bursdagskort! Tenker de blir førnøyde med disse:)
    Klem:)

    SvarSlett
  8. So beautiful cards May-Bente,I love the images annd the colours.
    So gorgeous papers.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett