fredag 8. oktober 2010

Decoupage!

Jeg har laget to bilder (Lerret 30x30) som skal pryde kjøkkenveggen.
Vi hadde egentlig kortkveld på tirsdag, de andre jentene var kreative og holdt på med papirer, mens jeg koste meg med dette:=)
Det er ikke akkurat min sterkeste side dette her, men utrolig morro var det å lage dem.
veldig enkle bilder, det eneste som er brukt er, herlige servietter, blonde, pasta for å få litt effekter, tråd og 1 prima blomst.
Skriften er laget med sjablong.

Er hun ikke skjønn?

Dette bildet har samme pynt som det andre,
bare skriften og servietten er anderledes

Zoomet de herlige jentene


Ha en fin helg og takk for at du tittet innom meg:))

10 kommentarer:

  1. Nydelig:)

    Takk for alle kommentarer i bloggen min!
    Rutene i bakgrunnen på kortet mitt er papiret som ser sånn ut. De nye julepapirene fra maja:)
    Drit lekkre:)

    Klem.

    SvarSlett
  2. WOW, for noen rålekre bilder! Du er utrolig flink:)
    Ønsker deg en finfin Fredag!
    Klemmer:)

    SvarSlett
  3. ÅÅå dette var så elegant og vakkert, May-Bente!!! Har ikke forsøkt meg på decoupage ennå, men har en boks med sånt lim :)
    Høstklem fra Wenche :0)

    SvarSlett
  4. Kjempelekkert, så rent og vakkert!!
    Klem, Bente

    SvarSlett
  5. Disse var utrolig nydelige! Enkle, men gosj så lekre!
    Drev mye med decoupage før og har masse servietter fra den tid - fikk lyst til å hente de frem igjen nå.
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  6. Disse bildene var skikkelig lekre:-) Og du har jo laget så masse annet lekkert og:-) Den diesen du har brukt på det hvite bryllupskortet litt lenger ned, hvilke merke er det??
    Og ja, bare koselig om du vil bruke min kalender som inspirasjon;-)
    Klem fra Cathrine

    SvarSlett
  7. dette ble utrolig flotte bilder!! Kunne gjerne hatt dem på veggen selv! Likte linjene i kobinasjon med de flotte vintage-motivene :)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  8. Åh, sååååå lekre bilder!!

    Klem :o)

    SvarSlett
  9. WOW WOW sier jeg bare... *SUKK*
    så harmonisk og lekkert, samtidig "enkelt" og rent!!
    Ha en fin uke May-Bente:)
    Klemmer fra Turid

    SvarSlett