søndag 5. juli 2009

Publisert kort og LO- Strandløve !!

Hei hei..nå er det lenge siden jeg har lagt inn innlegg, bort i mot 3 uker siden.
Det har regnet i bøtter og lass idag og jeg har i tillegg vært alene hjemme.
Idag har jeg laget en LO, det er kjempe lenge siden sist....
Men fikk så innmarri lyst til å begynne på et nytt album ...så her er første side.
Ida nyter late dager på stranden.

Med mammas briller og helt nedgravd i sanden, nyter hun varmen.


Zoomet detaljer, stråa er blitt sprayet med hårspray.



Må bare vise.... jeg er en tanke kry !!!

Dette kortet ble publisert i Juni utgaven av bladet Ett Trykk.
Det var første gangen jeg prøvde å sende inn bidrag, og det som var så gøy,
var at kortet mitt kom på 2. plass i en konkurranse.
Juhu... jippi!


Zoomet tekst


Zoomet flere detaljer



Innsiden

Nå får vi bare krysse fingrene å håpe at Go`været snart er tilbake:=)
Ha en flott dag, Takk for at du tok turen innom.

9 kommentarer:

  1. Gratulerer med publisering!! Men så er jo kortet bare aldeles nyyyydelig også da *dåååån*

    Og LOen din... fantastisk stilig!!

    SvarSlett
  2. Heisann, ja, hyggelig du tar deg en tur innom blogg-verden igjen :-) Merker at det blir litt mer sjelden for min egen del også, nå på sommeren..
    Kjempefin LO ! Genialt med strå og skjell... "Hører" både måkeskrik og bølgeskvulp, jeg!...
    Flott og tøff fotomodell :-)

    SvarSlett
  3. STORT GRATTIS till publiceringen! ;o)
    Är inte förvånad, kortet är ljuuuvligt!
    Så härliga färger och många fina detaljer, precis som vanligt.
    Och din LO är ju bara såå fin! Så läckert med snäckorna och bandet.
    Här hemma har det också regnat massor idag,
    hoppas på bättre väder snart! :o)
    Ha det bra!
    Kram,
    Hanna

    SvarSlett
  4. Ohhhh wowwww May-Bente,what beautiful,l love the papers and colours.
    So gorgeous details.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett
  5. super flot og herligt layout og et rigtig sødt og flot gennemført kort

    SvarSlett
  6. WOW May-Bente!! Dette kortet var kjempe kult:O) Det ble jo et flott sommerbilde med strå og skjell.
    Ha en fortsatt fin sommer.
    Klem Benedicte

    SvarSlett
  7. Heisann :)
    Gratulerer sååå masse med 2.plassen,sååå velfortjent!!
    Kortet er bare så lekkert og sommerlig!
    Nydelige farger og lekre sommerfugler :)

    Og se frøkna da!
    Helt nedgravd jo,så unektelig litt varmt og deilig ut ;)

    Her har ferien akkurat begynt,så da har vi nok regnvær i hele 2 uker *fnis*
    Gjør ingenting,holder på å pusse opp hobbyrommet og etterpå gleder jeg meg til å pusle!!
    Ha en flotters søndag,
    klem fra Maya:)

    SvarSlett
  8. Nydelig, May-Bente:O) Herlig LO, stilig bilde. Kortet er fantastisk:O) Gratulerer med 2. plass, veldig fortjent:O) Nydelige blomster og sommerfugler.
    Ha en fin dag!
    Klem, Nancy.

    SvarSlett