fredag 17. juli 2009

Fått award !

Jeg var så heldig å få denne Awarden fra Hanna , Tusen tusen takk.

Reglene for denne awarden er å fortelle 10 sannheter om seg selv.
Så da er det vel bare å sette igang.
  1. Jeg er nok litt som Bjørnen, jeg går i hi om vinteren for jeg hater nemlig å fryse.
  2. Jeg liker ikke å gå på ski, (men jeg gjør det for barna, som elsker det )
  3. Jeg elsker å renne på akebrett, lage snømann osv.
  4. Jeg hater rot (selv som hobbyhula flyter snart over av det)
  5. Jeg er håpløs til å bake....... Sukkerbrød blir til pannekake.
  6. jeg er ikke store jenta.....1,57 m på sokkelesten.
  7. Jeg er sosial, liker å bli kjent med nye.
  8. Snill.....tror jeg?
  9. Jeg kan bruke meeeeget lang tid i en hobbybutikk elsker å kikke( kjøpe)
  10. Jeg elsker hobbyen min (kortlaging og scrapping)

Puuuh ferdig.

Jeg skal vel egentlig sende den vidre til minst 7 stykker.. men velger istedenfor å gi den til dem som tør å ta utfordringen.

Ha en flott fredagskveld.

1 kommentar:

  1. Hyggelig du tok utforringen min:)) Morsomt å lese om deg! Ha en god helg (med kanskje litt bading)... Klem fra Hanna

    SvarSlett