lørdag 18. juli 2009

Gul boks!

Det regner forsatt her på sørlandet......masse. Men vi hadde en fantastisk solskinnsdag i går så få leve på den noen dager... sola kommer nok igjen snart. Evig optimist!!
Her er den gule boksen jeg snakket om. Min svigermor blir 70 år i August, så dette blir altså hennes kort.
Lokket

Zoomet pynten på lokket, sommerfuglen er nok en gang med.

Inni boksen, i denne har jeg også lagt perlebånd langs kanten.
Synes det pynter så flott.


Takk for at du tok turen innom, ha en flott helj.

25 kommentarer:

  1. Wow har bare et ord.. Nydelig!
    Ha en super helg :)

    SvarSlett
  2. Nydelig boks, lekkert med sommerfugl, blomster, perler, elsker papirene til maya.

    Det regner her også, ja ja då kan me bolgge lit og kose oss med papir.

    SvarSlett
  3. Nydelig...
    Hvordan får du det til ?????
    Papirene du har brukt tror jeg alle elsker, i allefall de bloggene jeg er innom.
    Nydelig pyntet var den også.
    Min svigermor blir 70 i år også, kanskje det var en idè til kort..
    Ha ei flott helg i regnet, på værmeldinga i går sa de at det kom store mengder nedbør i Rogaland, og heldige meg, det er akkuratt på min kant av landet :o)
    Neida, har fått scrappet 2 LO'er og laget 2 restekort, skal legge de ut senere.
    Klem fra meg :o)

    SvarSlett
  4. Sier bare WOW igjen jeg også!! Helt utrolig mye fint du lager for tida!!! Har du oppskrifter på sånne ting, eller finner du på det selv? Uansett VELDIG fint!!

    Og superfin pynt også! - sammen med herlige farger! Tenker den blir gøy å gi vekk - og super å få!!
    Klem!

    SvarSlett
  5. Hei May-Bente:O) For en fantastisk nydelig eske du har laget! Du er super flink! Vakker pynting. Nydelig sommerfugl. Svigermor kommer til å bli meget imponert, det ble ihvertfall jeg;O) Tusen takk for koselige kommentarer hos meg. Setter STOR pris på dine go'e ord:O)
    Ha en herlig lørdag;O)
    Klem fra Nancy.

    SvarSlett
  6. Wow..nydelig boks!! Herlige farger og flott pyntet!Så lekkert papir du har brukt:)
    Ha en flott lørdag:)
    Klem,Kari:)

    SvarSlett
  7. What a beautiful box May-Bente,l love the papers and colours.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett
  8. For en nydelig boks!!!

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  9. Åååå sukk...så lekker boks!!!
    Nydelig gjennomført med lekre detaljer!
    Ha en flott lørdag!
    Klem,
    Jorunn

    SvarSlett
  10. For en lekker boks, nydelig papirer og lekker pynt.Heldig hun som får den...

    SvarSlett
  11. WOW för en superläcker ask, May-Bente!
    Du är så otroligt duktig, blir helt mållös varje gång jag kikar in här.
    Du är verkligen expert på att få till det med färger och detaljer, jag är superimponerad! ;o)
    Ha det bra,
    önskar dig en fortsatt trevlig helg!
    Kram från Hanna

    SvarSlett
  12. ÅÅÅ, denne var nydelig flott!!
    Håpar du får øitt fleire soldagar i løpet av sommaren:-)
    Klem:))

    SvarSlett
  13. Så lekker boks, Svigermor er vel heldig, hun...
    Nå har jeg gått henn og logget meg inn hos hobbyhimmelen og bestilt noen ark med Maya`s design, så får vi se om jeg blir like begeistret som deg.. *ler* Lar meg iiiiiikke påvirke, jeg... he,he *jugekors*
    Ha en fin-fin helg, tross regnvær.

    SvarSlett
  14. wow sååå nydelig hvem ville ikke blive glad for at modtage denne smukke æske

    SvarSlett
  15. Kan bare si meg enig med alle de andre, aldeles nyyydelig!

    Klem:)

    SvarSlett
  16. Hei May-Bente!! Det var en kjempe fin boks med lekre papir og nydelige detaljer:O)
    Svigermoren din blir sikkert kjempe glad for kortet;)
    Klem Benedicte.

    SvarSlett
  17. Hej igen!
    Ville bara säga att du har lite grejer att hämta inne hos mig! ;o)
    Ha det bra!
    Kram från Hanna

    SvarSlett
  18. Hej! Vilken fantastisk låda du har gjort, svärmor blir garanterat glad. Mycket fint papper och fina färger.

    SvarSlett
  19. WOW! For en nydelig boks! Ser at mange lager slike nå. Finnes det en manual på disse? Kunne godt tenke meg å prøve å lage en slik selv, hvis jeg hadde visst hvordan det gjøres ;)

    Svigermoren din kommer sikkert til å bli kjempe glad :D

    SvarSlett
  20. Åhhh, herlighet, så absolutt nyyyyyyyyydelig ja *dåååån* Nydelige farger og fantastisk lekker pynt. Tenker svigermor ble fornøyd :)

    SvarSlett
  21. Nyyyydelig boks,likte detaljene veldig godt.
    Tenker svigermor blir fornøyd med denne.

    SvarSlett
  22. Vakker,vakker!
    Nydelige farger,lekre papirer og nydelig pyntet!
    Denne kommer svigermor til å bli fornøyd med!!
    Go`klem fra Maya:)

    SvarSlett
  23. Dåne igjen!!!
    WOW for en lekker boks!!
    Lokket var så elegant pyntet og helt perfekt!!
    Et aldeles nydelig stykke arbeid!!
    Du er dyktig dyktig!!

    Skuer lenger ned i bloggen din, her er mye vakkert å se!!

    Klem fra Jannhild

    SvarSlett