mandag 27. juli 2009

Glede!!

Etter en lang og stri jobbehelj er det jammen godt å trekke inn i hobbyrommet
og bare nyte freden og roen.
I dag hadde jeg ingen som helst ide om hva jeg ville lage, så jeg lukket øyene og stakk handa ned i skuffen med alle stemplene som jeg ikke har fått montert og trakk opp det første og beste jeg fikk tak i. Og dermed var jeg igang.
Resultatet ser dere her... det var et ganske enkelt kort
men ble igrunnen ganske fornøyd med det.
Tekst : Kreativ hobby
Papir : Majadesign



Zoomet tekst og pynt
Takk for at dere tok turen innom, ha en flott mandagskveld.


14 kommentarer:

  1. Enkelt, og nydelig kort du har laget! :o)

    SvarSlett
  2. Det var et nydelig kort. Du har all grunn til å være fornøyd med det.
    Klem, Gro.

    SvarSlett
  3. Åh, wow, det er jo knall lekker *dåååååån* Flinka :)

    SvarSlett
  4. Ååå - kjempenydelig! :)

    Jeg vil også ha sånn punch!! Pynter så utrolig fint som bord på kantene!! ;)

    SvarSlett
  5. Vakkert vakkert vakkert nok en gang!!!

    Klem

    SvarSlett
  6. Nydelig kort ble det iallfall..:)Herlige farger og lekre blomster :) Og borden er jo så flott! Er det Martha Stewart punch?
    Nydelig kort!!
    Ha en flott mandagskveld!

    Klem,Kari:)

    SvarSlett
  7. Nydelig!
    Flotte papirer, oppsett og nydelig pyntet!

    SvarSlett
  8. Skjønner godt at du ble fornøyd med dette :-) Kjempefint er det!

    SvarSlett
  9. What a beautiful card May-Bente,i love the papers and colours.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett
  10. "Enkelt", men herregud så lekkert ! Du har all grunn til å være fornøyd med dette :o)

    Klem

    SvarSlett
  11. Ååå hvor er det smukt, sååå nydelige farver og opsætning. Supert

    SvarSlett
  12. Nydelig !!!!!
    Så flott du hadde kombinert papirene. Hvilken serie er det fra?? Maria Rosa ???
    Nydelig pyntet, og så nydelig med bare teksten og blomstene. Man trenger ikke alltid ha bilde/motiv på.
    Du er kjempeflink !!!
    Ha en flott tirsdag, natta :o)

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  13. OMW!!! this is just a darling card sooo beautiful ..breathtaking
    luv
    linniex

    SvarSlett
  14. Absolute breathtaking your card! I just love it in each detail.
    Love from Karina

    SvarSlett