onsdag 9. september 2009

LOèr !!!

Lenge har jeg hatt lyst til å lære å lage digitale LOèr, men skjønner foreløpig ingenting. Det er gørr vanskelig. Men jobber med saken og plutselig går det kanskje et lys opp for meg også.
Vanlige LO er det evigheter siden jeg har holdt på med og ser selv at jeg har mistet kunnskaper på det området, men ønsker nå å nøste opp litt tråder og begynne å kombinere kort og Layouter igjen.
Tips og råd, kom med dem jeg tar gledelig imot!!!
Her er Ida



Helene




Andrè




Ha en flott dag, takk for at du stakk innom meg:))

15 kommentarer:

  1. Fine, syns jeg!!
    Når jeg lager LO`er prøver jeg å tenke i trekanter, det er behagelig for øye å se på. (hvis du skjønner hva jeg mener.."smiler")

    Ha en fin dag,
    Fredrikke :o)

    SvarSlett
  2. Så flotte Loer du lager!!! Kjempeflink:)

    Takk for titten i bloggen din:)

    Ønsker deg en flott onsdag:)

    SvarSlett
  3. WOW,her har du laget mange flotte Lo`er.
    Likte bildene og fargene du har brukt;-)
    Ønsker deg en flott dag.
    Klem

    SvarSlett
  4. såååå lækre layouter, dejlige farver og herlige billeder

    SvarSlett
  5. det er alltid like kjekt å stikke innom hos deg, for det er alltid noe nytt og VELDIG lekkert å se på :-)
    Farger, mtiver og pyntingen er helt rålekkert !!!!

    SvarSlett
  6. Kjempeflotte:)) De var helt nydelig! Ha en flott dag!

    Klem:))

    SvarSlett
  7. NYDELIGE BILDER...
    LO'ene var kjempeflotte synes jeg !!!
    Skisser synes jeg hjelper, når man ikke helt vet hvordan man vil ha det, og blogging. Det er såååå utrolig mange flinke scrappere å hente inspirasjon fra, bl.a
    Annes paper fun, Screppa, Stempelgal, Anne Bodil og ørten til.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  8. Dette var lekre LOer!
    Du har virkelig talenter for det meste!

    Ønsker deg en flott dag!

    SvarSlett
  9. Disse er jo såå lekre da,May-Bente!!Nydelige oppsett og flotte bilder:)
    Ha en fortsatt fin onsdag:)

    Klem,Kari:)

    SvarSlett
  10. Åh, disse var jo bare sååå lekre!!

    Klem:)

    SvarSlett
  11. Ser ikke ut for meg som du trenger så veldig mange råd, men du kan jo heller gi noen til meg...synes det er så stort i forhold til kort.
    Selv om ei på jobben hos meg sa at det er jo "bare" et stort kort med bilder istedet for stempelmotiv...Jeg vet ikke, jeg.

    SvarSlett
  12. Enig med Gro, det ser ikke ut som du trenger et eneste råd :)
    Disse var jo bare helt utrolig skjønne !

    Klem :)

    SvarSlett
  13. Så fine LO`er. Likte spesielt teksten på LO`en til Andrè... ;-)

    SvarSlett
  14. Så herlige LOèr,May-Bente!
    Er det noe du ikke kan??!!
    Måtte le litt av den siste,så herlig tekst og enda mer herlige bilder!!
    Unger skal være møkkete de,da syner det att de har kost seg :)
    Ha en strålende dag!
    Go`klem fra Maya :)

    SvarSlett
  15. Kjempelekre LOer,søster!
    Herlige bilder av mine tantebarn, oppsettet er nydelig ingen grunn til bekymring min venn, dette kan du!!!

    SvarSlett