fredag 25. september 2009

Award !!

Det har vært litt stille fra min side nå en periode, men skal prøve å komme sterkere tibake.
Kjøkkenet fikk nye fliser i går, så min mann går bare rundt å kaller meg muremester flipp. Det gjenstår å male veggene og kjøp av nye gardiner. men blir vel ferdig........en gang...ting tar tid. Fnis"
Barn og mann er på beina igjen og alt er bare en fryd. kanskje det blir ett kort eller 2 fra meg også nå da. skal jobbe i helja....bakdelen med å jobbe i hjemmesykepl. Når andre har fri, jobber jeg.
Men så over til denne varmende, Awardèn jeg har fått av kari, tusen tusen takk.
Setter virkelig pris på at du gir den til meg. Vit at jeg verdsetter ditt vennskap også.

Tusen takk

Gir den vidre til alle som er innom meg, ha en super helj alle sammen.



Jeg setter pris på dere alle:=)

2 kommentarer:

  1. Det høres da ut som om dere kommer i mål etterhvert, flinke er dere!

    Jeg har også arbeidshelg, jeg jobber kun nattevakter, men det er også i hj.spl. Jeg synes det er godt å ha fri noen dager i uka også, men det er kjedelig når det blir arbeidshelg igjen.

    Ønsker deg uansett ei god helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer sååå mye med en flott award;) Den har du fortjent:O)


    Ha en fantastisk flott helg!!
    Klem Benedicte.

    SvarSlett