onsdag 21. september 2011

Høsten er kommet!

Det begynner å bli mørkt og kaldt på kveldene nå, å hva er da bedre enn å tenne en hau med lys.
 En enkel innpakning denne gangen, men en koselig oppmerksomhet sammen med en flaske vin.

Det blir nok en stund til jeg kan slenge beina på bordet, tenne lys og pakke meg inn i det tykkeste kose- teppe. 
Holder nemlig på å pusse opp igjen. Denne gangen er det stue og kjøkken som får en makeover.



 Zoomet pynt


En herlig tekst


 Zoomet pynt

Ha en super onsdag, klem fra meg:))

8 kommentarer:

  1. what a beautiful creation!
    i love your style!
    greetings, Mandy

    SvarSlett
  2. ååh....du får det å høres ut som om høsten er en super årstid:))
    Dette er fin gave å gi bort... det eneste du mangle nå er teboksen!

    hehe!
    klem
    Angella

    SvarSlett
  3. Helt enig, høsten er tid for lys og pledd :O)
    Nydelig pakket inn lys, dette blir en fin gave!
    Klem Fredrikke

    SvarSlett
  4. Åååh så nydelig og for en flott gaveidè :)
    Bare elsker blomstene dine :)
    Klem Lill

    SvarSlett
  5. Ja, nå er det tid for både lys og pledd. Disse vakkert innpakkede lysene er en fin gave. Jeg liker godt blandingen av det røffe og det mer sarte. Skjønne blomster :)

    SvarSlett
  6. Åhhh, så nydelig gave *sukk*jeg synes blomstene dine er virkelig lekre ♥

    Ha en fin dag :)
    Klem fra Nina.

    SvarSlett
  7. This is so wonderful May-Bente.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  8. Lykke til med oppussingen, du får slenge bena på bordet innimelom slagene og tenne noen lys i rotet!

    SvarSlett