tirsdag 1. februar 2011

StampARTic utfordring!

Kortet ble laget for en god stund siden til en kollega som dessverre har sluttet hos oss.

Kortet legger jeg inn som bidrag til stampARTic sin skisse utfordring.
Matriell som er brukt: Prima blomster og ark, tags, blonde, charms, halvperler og et nydelig stempel fra Stempelglede.


Kortet i sin helhet (Easelkort)

Zommet motiv
papiret er så nydelig at jeg ønsket ikke å dekke det til med et stort skrivefelt

Ha en flott dag og takk for at du tittet innom meg:))

10 kommentarer:

  1. Å,dette er nydelig!!Så fantastiske ark og lekkert pyntet er det også!!
    Ønsker deg en flott tirsdag :)

    Klem,Kari :)

    SvarSlett
  2. Så flott kort, tenk at det skulle passe til skissen hos StampARTic da, det var jo helt perfekt. Må vel si jeg gruer meg litt til fredag, kommer du ?

    SvarSlett
  3. Hei du. Dette var da et utrolig nydelig kort. De nye motivene fra Stempelglede er så vakre, og jeg er helt enig i at mønsterarket ditt er nydelig.
    Klem :o)

    SvarSlett
  4. Hei, hei:)
    Så vakkert kort! Nydelig motiv som er lekkert fargelagt:)
    Ønsker deg en finfin Torsdag!
    Klemmer:)

    SvarSlett
  5. Ohlala og himalaya, så VAKKERT ♥♥♥ Er helt målløs jeg :) ME LIKE!!

    Ha en fin dag!
    Klem fra Nina.

    SvarSlett
  6. Hei..
    For ett lekkert kort du har laget.
    Nydelig motiv, lekkert fargelgt, og nydelige detaljer.
    klem fra Kaia

    SvarSlett
  7. Nydeeeliiiig søster!!!Liker det absolutt:0))Det går litt tregt med kort hos meg for tiden, har tatt opp litt maleri maling igjen. Må bytte ut litt på veggene. Nå går det litt på abstrakte bilder " ler", vi får se hvordan de blir!
    Hører forresten at du har syke barn igjen,uff.Håper de snart blir friske igjen, hils fra tante:)) Klem fra søs

    SvarSlett