søndag 9. januar 2011

Godt nyttår!


Ja, nå var det virkelig lenge siden jeg hadde oppdatert bloggen min. Og ikke alle minst Godt nyttår til alle. Jeg har hatt meg en lang og mener selv velfortjent ferie. Nydelig å ha alle sine nærmeste rundt seg og bare nyte dagene med familie-spill og god mat.


Jeg må takke for alle kommentarene på mitt forje innlegg, jeg setter umåtelig stor pris på det. Det har vært en del som har spurt etter mal på pianoet, både på mail og her på bloggen min.

Her finner dere malen, lykke til og link meg gjerne, når dere har laget et:=)


For en tid tilbake fikk jeg en bestilling på et kort, og her er det, et enkelt posekort .

Artige og forte å lage.



Forsiden


Zoomet pynt


Baksiden


Ha en flott dag og takk for at du tittet innom:=)

9 kommentarer:

  1. Heisann, og godt nyttår til deg også :)

    Aldeles nyyydelig posekort du har laget *dååån* Lekre farger, ark og pynt ♥

    Ha en flott søndag :)
    Klem fra Nina.

    SvarSlett
  2. Godt Nyttår til deg også.
    Nydelig liten gavepose. De arkene er lekre.
    Klem :o)

    SvarSlett
  3. Godt nytt år!
    Deilig med litt ferie :O)

    Så fint posekort du har laget,
    klem :O)

    SvarSlett
  4. Godt nytt år!
    Herlig posekort du har laget! Skjønne papirer og nydelig pyntet. Den store lilla blomsten, som den søte fuglen har landet på, er helt skjønn.

    SvarSlett
  5. Godt nyttår til deg:)
    Så nydelig kort du har laget! Lekre farger og nydelig pynt.
    Ser ut som du har kost deg i jula. Ha ei fin uke!
    Klem,
    Hanne

    SvarSlett
  6. kæmpe lækkert posekort i dejlige farver og så flot dekoreret
    knus Pia

    SvarSlett
  7. Hei, og godt nytt år.
    Nydelig posekort i herlige farger. Og pianokortet ditt er jo bare rålekkert..
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  8. What a beautiful box May-Bente.

    Hugs Riet.x

    SvarSlett