lørdag 20. juni 2009

Fått en award til!

Tusen, tusen takk kjære Turid, og Gro det varmer langt ned i hjerterota !
Denne Awarden står for er Great attitude and gratitude og skal egentlig gis bort til 5-10 andre.
Men mitt problem er at jeg sliter så fryktelig med å gjøre forskjell på folk. så jeg må igjen gi den til dere alle som er så vanvittig flinke til å følge bloggen min og i tillegg legger igjen spor.

DERE er suverene og jeg setter enormt pris på det. Min blogg hadde ikke vært noe særlig uten dere!! Så føl dere fri til å ta den med, den er dere velfortjent:=))
Hilsen en taknemlig, May-Bente:=))

Jeg begynte ferien min på fredag- 4 uker.... det er helt nydelig. Barna har også skolefri og det tar nok noen dager før vi er kommet helt inn i Feriemodus. *Fnis*
Ha en flott søndag!

1 kommentar:

  1. Da håper jeg du får en skikkelig god ferie! Legg beina på bordet og slapp av, men håper det blir noen regnværsdager også, slik at du får laget et kort i ny og ne, så det er noe nytt å titte på nær man tar seg turen innom bloggen din.. *ler*
    Starter ikke ferien før om tre uker, men det er bra og vente på noe godt også.. Det er jo "halv ferie" og ha badet for seg selv om morgenen når tre stk. tenåringer har ferie og befinner seg i "horisontalen".. *fnis*
    Ha en fin dag!

    SvarSlett