lørdag 14. februar 2009

Sukkersøtt Utfordring # 28, Gjestdesigner # 8

Når du åpner kortet, finner du gavekortet.

Åpner du kortet nok en gang, er det skrevet en liten hilsen til brudeparet.


Monica Skadsem laget en veldig spennende oppgave til oss, denne gangen. Vi skulle pakke inn et gavekort og temaet skulle være bryllup, men ellers stod vi helt fritt. Jeg valgte å lage et kort i kjærlighetens farge.. som er rødt, i mine øyne. Jeg har brukt vanlig hvit brazill, det røde arket er jeg jammen ikke helt sikker på. Men stemplene kommer fra "kort og godt", prima roser fra papirloftet, rosene på førte side er kjøp på nille, mens alt det andre kjøpt hos Joruns hobbyhjørne i Arendal.




9 kommentarer:

  1. Åh, vilket härligt kort du gjort!
    Fina färger och en massa fina detaljer! :)
    Stor Kram!
    //Hanna

    SvarSlett
  2. Så utrolig fin løsning på oppgaven! Nydelig med rødt og hvitt sammen!

    Klem fra
    Camilla

    SvarSlett
  3. Hei,
    så fint kort du har laget!
    Jeg har ikke blitt helt enig med meg selv om hvordan jeg skal løse "oppgaven" :o)

    Hilsen Fredrikke :o)

    SvarSlett
  4. Kjempe lekkert *dåååååån*

    SvarSlett
  5. Så kjempefint kort! Har funnet ut at jeg ikke har så mye "bryllups-ting" -så jeg får se om jeg klarer og komme opp med en løsning... -men jeg "fant" jo igjen noen baby-sko nederst i stempelhaugen min, så man vet jo aldri..*ler*

    SvarSlett
  6. For et fantastisk bryllupskort du har laget!
    Kjempelekkert!!

    Klem marianne:)

    SvarSlett
  7. Nyyydelig bidrag!
    Lekre farger og detaljer!
    Klem fra Maya:)

    SvarSlett
  8. Så nydeligt kort og så flot pyntet

    SvarSlett