mandag 2. mai 2011

Slide-kort!

Beklager det rotete innlegget, men jeg får bare ikke lagt inn bildene i den rekkefølgen jeg ønsker selv lenger, fatter ikke hvorfor. Er det flere som har det som meg?

Legger det inn til Vintage udfordring : bruk rosa, hvit og brunt

Satt å puslet med kortet i forgårs, hadde så lyst til å lage slide-kort, helt fornøyd ble jeg ikke, men papirene fra Inkido er jo såååååå flotte, så de redder det meste.


Her er kortet helt trekt ut

Forsiden

Zoomet pynt

mer pynt


Ha en flott mai dag og takk for at du tittet innom meg:=)

7 kommentarer:

  1. Himmel og hav så lekkert ett kort. Har ikke sett denne teknikken før og jeg bare elsker den!
    Nydelig pyntet og ett flott bilde.

    Takk for din deltagelse hos Vintageutfordring.
    Hilsen Renate

    SvarSlett
  2. This is such a Beauty! Gorgeous!!

    Hugs, Sande x

    SvarSlett
  3. Så nydelig kort!
    Ha en fin dag,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  4. Nydelig kort i herlige farger, denne teknikken er morro, har laget et par kort slik, gøy for dem som får denne:)
    Ønsker deg en flott uke:)
    Klem Lill

    SvarSlett
  5. Kjempenydelig! Har hatt utrolig lyst å prøve meg på et sånt jeg også - må prøve å finne tida til det... ;)
    Heldige den konfirmanten som får det der! :D

    Bildene tuller seg litt hos meg også når jeg legger dem inn, men hvis jeg klipper dem ut og limer dem inn igjen der jeg vil ha dem, holder de seg på plass etterpå... :)

    Ha ei fortsatt fin uke! :)
    Klem!

    SvarSlett
  6. Så morsomt kort.... JEg burde ha vært flinkere til å lage andre ting enn 6x6 kort... Det bare blir sånn! Dette var innmari fint.

    Lenge siden jeg har vært innom deg. Håper alt er bra med deg og at du nyter de flotte dagene vi har:)

    klem fra meg
    Angella

    SvarSlett