onsdag 23. februar 2011

Til en god venn!

Måtte bare prøve meg på Marianne sin nye bretteteknikk. Å gu så gøy det var...så laget like godt to med en gang, men viser bare det ene nå. Det andre blir vist en anne dag:=)
Tusen takk for inspirasjon marianne, du er en mester.

Kortet legger jeg inn til Anonyme scrappere som ønsket at vi laget noe etter en valgfri sang.
Jeg har valgt TUPPEN og LILLEMOR


Zoomet motiv


Skrivefelt som er festet med splittbinders
( kan på den måten åpne og lukke etter ønske)


og inni denne er det et ekstra skivefelt


Ha en forsatt flot uke og takk for at du tittet innom meg:))

9 kommentarer:

  1. *sukk*, guriland så vakkert!!! Nydelig med bildet inni hjertet og så lekkert pyntet:)
    Ha en herlig Onsdag!
    Klemmer:)

    SvarSlett
  2. Lekkert!!
    Likte også godt bilde inni hjertet!
    Flott pynta!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. så flot og gennemført smukt kort
    knus Pia

    SvarSlett
  4. Nytter ikke å være hverken bortreist eller syk noen dager skjønner jeg: her var det mange fine kort siden sist jeg var innom..
    Så utrolig smart å ha ekstra skriveplass inni da!
    Et nydelig kort som er Tuppen og Lillemor verdig ;)

    SvarSlett
  5. Knallflott kort!! Kjempestilig bretting, det der. Og farger, motiv og pynt er helt nyyyyydelig:)))
    Ha en fin kveld!
    Klem,
    Hanne

    SvarSlett
  6. Kjempe flott kort, og et nyydelig motiv :)

    SvarSlett
  7. Vakkert! Nydelige papirer, farger og pynt.

    SvarSlett
  8. Så lekkert det ble!! Du er en mester med fargevalg, å få alt til å se så delikat ut, og så pyntinga som prikken over i'en !!! Alltid inspirerende å titte på mesterverken dine

    SvarSlett
  9. Himalaya, noe sååå vakkert ♥♥♥ Kjempe nydelig bilde og lekkert pyntet!! Flink du :)

    Ha en fin søndag!
    Klem fra Nina.

    SvarSlett