mandag 13. september 2010

Kvalitetstid sammen med jentene!

Mine 2 døtre og jeg har koste oss masse i går kveld, vi laget blomster.

kjempe gøy var det....så nå er det bare å dra frem kaffefilter 2-3 stk, 1 sirkel, glimmermist og Ink refill i ønsket farge.
Noen av blomstene våre ser du helt til slutt i innlegget.
Matriell: mønsterpapir fra Fancypants design, beige og turkis bazzill, spellbinders, blomster fra storyteller og blonde.
Legger kortet mitt inn som bidrag til Skethcy Colors sin utfordring,
de ønsket å se fargene turkis & rødt.




Maskert herlige motiver fra Woy.



Easel- kort


hele innsiden


Noen av blomstene våre


Ha en flott dag og takk for at du tittet innom meg:))

7 kommentarer:

  1. Vakkert kort i helt fantastiske farger! Elsker denne whiff of joy jenta og den har du fargelagt nydelig. Blomstene dere hart laget er også stilige og kreative!

    Klem Victoria

    SvarSlett
  2. Herlig kort!
    Og så vakre de blomstene deres var!! Har du sett en tutorial på dem? Skulle gjerne prøvd meg på noen sånne.. ;)

    Klem, Silje

    SvarSlett
  3. Så fint kort du har laget, og nydelige selvlagde blomster! Fikk lyst til å prøve å lage sånne selv...*smiler*..
    Ha en fin dag,
    klem :O)

    SvarSlett
  4. Åhhhh så vakker, May-Bente!!
    Nydelige papirer, vakkert malt og lekre detaljer!!
    Takk for at du deltar hos SC,
    klem fra Maya

    SvarSlett
  5. Vakkert kort, og blomstene var nydelige !
    Ha en fortsatt fin kveld :o)

    Klem :)

    SvarSlett