onsdag 2. juni 2010

barnevogn!!

Papirer fra My Mind`s Eye ble til barnevogn.
Den var kjempe artig å lage, ...Tusen takk Maya for flott tutorial.

Vognen skal stå utstilt hos Jorunshobbyhjørne på Harebakken:)
Bildene er tatt ute på vår ny fuget steinplatting*smiler*

Idag har jeg sagt til meg selv at det ikke blir noen kortlaging, for jeg MÅ male den ene terrassen:=)Men vi får se da, om jeg klarer å holde meg vekk fra de nyinnkjøpte mønsterpapirene:=)


Ha en flott dag!



Litt pynt under dyna også:=)


Dyna


Sett fra siden



Zoomet detaljer

Takk for at dere tittet innom meg, jeg setter innmarri stor på det og til dere som gang på gang legger igjen noen ord til meg ...Tusen, tusen Takk!

15 kommentarer:

  1. So beautiful May-Bentei love your creations,so gorgeous images and your papers.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlett
  2. Ååå, noe sååå skjønt! Herlige de mønsterarkene:)
    Ha en fin dag!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Du all verden May Bente jeg er mektig imponert!!! Slik en vakker og delikat vogn!!! Flink du e :)

    Ha en fin torsdag!

    Klem

    SvarSlett
  4. Denne barnevognen var bare helt nydelig!!! Jeg håper du IKKE greier å holde deg borte fra kortlagingen i dag..... Du lager så mye flott å se på!
    Lykke til med malingen!

    -klem-

    SvarSlett
  5. ÅÅÅ så nydelig, flinka:O) Full av lekre, små detaljer. Kjempe flott.
    Ha en deilig torsdag.
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlett
  6. Wow, den var lekker!!!!!
    Nydelige papirer, og så herlig pyntet...
    Det ser så vanskelig ut....
    Hadde nok trengt ei stund på denne ja...
    Klem fra KAia

    SvarSlett
  7. Så nydelig da....!
    Mye lekkert nedover på siden også og i utstillingen:)) Dere er flinke!!!!
    Go'klem fra søs

    SvarSlett
  8. Totally stunning work. Just beautiful. Kim

    SvarSlett
  9. Åå,kjære vene så utrolig lekker!!Nydelige detaljer og så fantastiske ark!!
    Virkelig et mesterverk!
    Ønsker deg en flott helg,håper det blir sol :o)

    Klem,Kari :)

    SvarSlett
  10. Du det papiret du har brukt utvendig var gør-lekkeret! Gjorde barnevognen perfekt :) Det må da være masse arbeid med en så lekker vogn?

    -Helt umulig å holde seg unna nyinnkjøpte papir (-om du ikke da har fotodilla og en hel haug med bilder å redigere, da.. *ler* -dessuten kjøpte jeg bare fire(!) slå den a....)

    SvarSlett
  11. Den er bare helt nydelig!!!! Mye kreativitet tar nok en stund å lage den ja.
    Ha en strålende dag :)
    Fra Inger-Helene

    SvarSlett
  12. Så masse fint du har i bloggen din! Kjempesøte barnevognkort!

    SvarSlett