torsdag 4. mars 2010

StampARTic challenge!

Åjjåååjjjååj....her på sørlandet har vi hatt nydelig sol i to hele dager. FANTASTISK!!
Så motivet er altså malt med distress Ink refiler ute i det fri:=)
StamARTic har en skisse konkurranse gående, som jeg måtte prøve meg på.
stempelet som er brukt aner jeg ikke hvor kommer i fra, skulle gjerne ha visst det. For hun er rett og slett bedårende. Fikk det av min søster Lisbeth for lenge, lenge siden. Men har vært så redd for å male på det, siden jeg bare har hatt et, men igår tok jeg mot til meg.
Ellers er det brukt Martha stuart punch, bazzil ark, mønsterark fra Inkido, blonde og ramme fra kort og godt.
Rub-on fra Ett Trykk og hjerter fra Unik Hobby,
Alt er kjøpt hos Joruns Hobbyhjørne.
Ha en flott dag:=)

Zoomet detaljer

Vingene og rosen har fått litt glitter( star Dust)

Ha en forsatt flott Vinterferie og takk for at du tittet innom:=)

19 kommentarer:

  1. Nydelig kort i duse farger! Jeg er enig med deg i at det stempelmotivet var lekkert!

    SvarSlett
  2. Åhhh dette var nyydelig, May-Bente!!
    Lekkert malt og nydelige detaljer!
    Jeg har det stempelet, men husker ikke i farten hvor det er ifra, men skal se etter når jeg kommer hjem ;)
    Er enig i att det er nydelig :)
    Klemmer fra Maya

    SvarSlett
  3. Wow... So beautiful card...!!
    I love your image, the colours and the details!!

    xox doris

    SvarSlett
  4. Heisann, har du sittet ute og malt du da, heldiggrisen! Så herlig! Og dette var helt nydelig! Tror stempelet er fra Flower Fairy Stamp og heter Rose. De selger dem på Papirplaneten (ligger link under butikker i bloggen min).
    Ha en fortsatt flott dag!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så nyydelig da,May-Bente!Motivet er bedårende og lekkert malt!
    Blonden er bare så herlig og skjønne blomster :o)
    Ønsker deg en flott torsdagskveld:)

    Klem,Kari:)

    SvarSlett
  6. Oi, oi, oi! Utrolig nyyyydelig kort, og så flott malt :)

    SvarSlett
  7. Oi, sååå vakkert dette var ! Motivet er bedårende ja, og det var lekkert med den lyse bakgrunnen !

    Klem :o)

    PS. Stemplene har ikke kommet ennå, men håper de er rett rundt hjørnet :o)

    SvarSlett
  8. Jaha,ja, sol, vinterferie, hobby -det er jo rene kinderegget, det; tre ting på en gang. Heldig du! -her gjorde vi unna vinterferien i forrige uke, med grått, kaldt og snø... ja,ja

    Den ble da fin, den! Ingen sak for deg å male, seh!
    Ha en fortsatt fin ferieuke!

    SvarSlett
  9. Herlig med noen dager med sol ja:O)
    Lekkert kort May Bente. Nydelige farger, søtt motiv, og den blonden er bare rålekker.
    Du har vært produktiv siden sist, og masse lekkert å se på nedover her, flinka;O)
    Ha ei herlig helg.
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlett
  10. wow hvor er det et fantastisk sødt kort så mange søde detaljer. Her skinner solen også dejligt, men koldt er det.
    knus Pia

    SvarSlett
  11. Å så døtt kort du har laget :-) Nydelige farger og for et herlig motiv.
    Utrolig masse flott her inne.
    Ha en fin dag.
    Klem Guro

    SvarSlett
  12. WOW your card is stunning

    Zehavit

    SvarSlett
  13. Det er alltid en fryd å besøke bloggen din May Bente, den er full av nydelige kreasjoner og inspirasjon! :) Dette var et utrolig lekkert kort, og stempelet var bare nydelig.

    Klem fra Linda

    SvarSlett
  14. Ååå, for et utrolig nyyydelig kort!
    Herlige farger og søtt motiv.
    Ha ei flott helg!
    klem:)

    SvarSlett
  15. Så fint dette var!
    Ha en fin helg,
    klem Fredrikke :o)

    SvarSlett
  16. Nydelig kort. Herlig pyntet.
    Har noe til deg i bloggen min, kanskje du har fått den før, men jeg synes du fortjener en til jeg,....
    Ha en super lørdagskveld.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  17. Hei,hm, hva er du redd for.... kortet ble nyyyydelig som alltid og motivet er strålende malt!!!
    Masse klemmer fra søs:0)
    Ps, Motivet heter forøvrig "The Rose Fairy og er kjøpt hos Inca Stamp UK
    Tror linken dit ligger på siden min

    SvarSlett
  18. Hei hei May Bente :o)

    Beklager er bare litt treg for tiden!!!!
    Og som alltid leverer du flott, dette ble da bare heeeeelt skjønt, flotte detaljer og flott malt. En klarer ikke å gjennskape glittereffekten på bilder, men jeg kan levelig se det for meg, flott!!
    Og du har vært aktiv på konkuransen så jeg, og ønsker deg lykke til. ;o)
    Stooor klem fra Ugla og kos deg videre med dine :o)

    SvarSlett
  19. Kjempe herlig kort.

    Nydelige farger og herlig motiv.

    Mvh
    Jeanette

    SvarSlett