mandag 13. april 2009

Utfordring Trykkpressa!

April utfordring fraTrykk Pressa vi
skulle lage vårkort eller andre vårting.
Prosjektet skulle inneholde striper. Ikke bare 1 eller 2 striper, men minimum 5.
Stripene kunne være stemplet, pyntepapir, remser osv....

Det ble et konfirmasjonskort fra meg, forhåpentlig det siste for i år.
Konfirmasjon- Vår, Det hører vel sammen?
Matriell: Vanlig Brun Bazzill
Mønsterark: Kaisercraft og 7 gypsies
Motiv fra Kort og Godt som er malt med Distress Ink
Bokstaver fra Making memories, beltespenne fra Rusty Pickle som også har fått en liten dæsj av Stazon. Ellers har jeg revet og svertet kantene med Vintage photo.
Pyntet med Stifter, kjetting( ideen til belte har jeg stjelt av Camilla, men har satt på en spenne også)og svart tau som er kjøpt på biltema.

22 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Koselig at du slenger deg på utfordringen! Kortet er kjempestilig, du er utrolig med guttekort!!! Fikk nettopp et oppdrag der jeg skulle lage et pappa kort til en 30 åring, får nesten litt angst bare ved tanken,uff!
    Masse klemmer fra søs.

    SvarSlett
  2. Du, fy fela!! Konf.kortet ditt er jo bare råååå stilig! Flinka :)

    Ha en fortsatt fin mandag!

    Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Fy søren, dette var råkult!!! Skikkelig stilig!

    Klem

    SvarSlett
  4. Jeg glemte å si at jeg håper du har hatt en kjempefin påske :)

    SvarSlett
  5. wooow kanon sejt kort, ser godt ud med kæden og farverne er bare super gode

    SvarSlett
  6. Detta er jo bare knallstilig!! Du er så flink!!
    Og tusen, tusen takk for kommentaren, du gjere dagen min heilt topp:-)
    klem

    SvarSlett
  7. Dette var jo bare kjempeproft! Hvem skulle vel ane at Biltema også har noe for oss kortlagere???.... *kniser*

    SvarSlett
  8. Kjempe stilig konfirmasjonskort. Guttekort er utfordring i seg selv, men det fikser du:O)

    SvarSlett
  9. Kjempekult kort, med masse fine detaljer
    Et skikkelig guttekort.
    Og det er kjempevanskelig synes jeg.
    Ha en fortsatt flott kveld :o)

    SvarSlett
  10. what a beautiful card May-Bente,l love thecolour.

    hugs Riet.x

    SvarSlett
  11. Nei og nei så stilig!! Kjempetøft altså!
    Klem.

    SvarSlett
  12. skikkelig stilig kort du har laget. Det stempelet har jeg og akkurat fått meg, nå fikk jeg inspirasjon til å bruke det.... takk...

    Håper du har hatt en fin påske?

    Klem fra Cathrine

    SvarSlett
  13. Stilig kort!! :)))

    Du, de små blomstene på siste kortet mitt er fra Prima. De er fra en sånn pose, som jeg tror het "The bitty Bag". Pluss at jeg har kjøpt noen i fargen ivory som er å finne på glass - de er i størrelse small. Jeg liker små blomster på kort og kan jammen selv trenge tips om hvor å finne noen i flere farger! :)

    Vel overstått påske! Ha ei fortsatt fin uke, tilbake i hverdagen etter påskeferien!
    Klemmer, Hege

    SvarSlett
  14. Dette var jo bare helt rått!! Tøffeste konfirmasjonskortet jeg noen gang har sett!

    SvarSlett
  15. Råstilig kort May Bente
    Tøffe papirer og detaljer
    Stilig med beltespenna :)
    Ha en flott dag!
    God klem

    SvarSlett
  16. Kjempekult kort til årets tøffeste konfirmant!

    SvarSlett
  17. http://www.scor-pal.com/projects.htm er linket til taskekortet. Du må have en dejlig dag.
    Knus Pia

    SvarSlett
  18. Oi, for et kult konfirmasjonskort! Kjempestilig med kjettingen og beltespennen :)

    SvarSlett
  19. Å du så stillig...råkuuuuuuuuuuuult.
    Kjetting på biltema var ikke dumt.

    SvarSlett
  20. Utrolig stilig konfirmantkort. Det er ikke lett å lage konfirmantkort til gutt, men dette var kjempekult.

    Ha en fin kveld.

    Klem

    SvarSlett
  21. Flott kort, og alltid like spennende å se gutte/herrekort. Er ikke så ofte vi ser de. Som oftest er det "damekort" med masse blomster og blonder :)

    SvarSlett
  22. Så stilig kort du har laga!! Kjempetøft :-)

    SvarSlett