søndag 22. mars 2009

Sukkersøtt: Utfordring # 33


Zoomet litt på motivet.
Vi skulle lage et kort i clean and simple stil, (minimalistisk )Det vil si rene linjer og lite pynt. Skulle tro det skulle være enkelt, men.... ikke såååå enkelt. Jeg er glad i stæsj. Så jeg gikk for disse herlige stemplene fra Whiff of joy som jeg egenlig skulle ha laget et eventyrkort av, i en tidligre sukkersøtt utfordring, men de kom en dag for sent. Fant inspirasjonen hos selveste Woj. Dragen har jeg klippet ut slik at det skulle se ut som han passer på denne vakre prinsessen. Men dårlig bilde gjør det vanskelig se. Har brukt restpapir denne gangen, som det blir en del av. Tekst stemplet kommer fra et rundt stempel fra kort og godt Og ellers har jeg bare brukt 3 Bling perler.

16 kommentarer:

  1. super flot bidrag til udfordringen

    SvarSlett
  2. Åhh, det kortet er utrolig nydelig. Vanvittig stilig med den dragen.

    SvarSlett
  3. woww May-Bente,what a beautiful card,l love the stamp.

    hugs Riet.x

    SvarSlett
  4. Så stilig!! Artig med dragen som passer på :)

    Ha en fortsatt fin søndag! Nå sludder det her :(

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett
  5. Det ble veldig vellykket, spør du meg. Dette viser jo bare at det går ann å lage lekre kort uten masse stæsj.

    SvarSlett
  6. Kjempeflott kort.
    Nydelige motiver.
    Ha en flott søndag videre :o)

    SvarSlett
  7. Bare en ting å si, dette var kjempe fint kort. Skikkelig søte motiv da....og fine farger.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  8. Så flott CAS kort! herlige stempler du har brukt ;o)

    Klem

    SvarSlett
  9. Alle søte jenter liker å ha noen som passer på!
    Denne dragen er iallfall alt annet en skummel.

    Rett og slett et nydelig kort du har laget!

    SvarSlett
  10. Denne oppgaven klarte du som vanlig bra! Et nydelig kort med søte stempler og flotte farger.
    Selv sliter jeg med denne oppgaven!
    Klem fra søs.

    SvarSlett
  11. WoW! Helt heeerlig kort!! Kjempeflott!! Nydelig søtt! :)
    Takk for alle hjertevarmende kommentarer i min blogg i det siste! Jeg har en award til deg! Håper du har hatt ei riktig god helg, og at den nye uka også blir god! Klem, Hege

    SvarSlett
  12. Blei jo skikkelig flott! Likte detaljen med dragehalen:-)
    Klem

    SvarSlett
  13. Åhhh så flott,May-Bente!
    Kjempeflott med dragen bak prinsessen!!
    Go`klem fra Maya :)

    SvarSlett
  14. Å hu og hei, så flott dette kortet var! Nydelig oppsett og farger - og en knallgod idé med den dragehalen ;)

    SvarSlett
  15. Ååå så stilig:O) kjempe søtt, lekkert med hale-dekor.

    SvarSlett